[siteorigin_widget class=”WP_Widget_Media_Image”][/siteorigin_widget]
Liceum LifeSkills – niepubliczne, innowacyjne Liceum w centrum Warszawy przy ulicy Miodowej 22D.
Naszą intencją jest, by Młodzież po ukończeniu Liceum studiowała, zakładała firmy i prowadziła działalność w Polsce. Jako niepubliczne liceum realizujemy cele i zadania szkoły wynikające z przepisów prawa, w szczególności Ustawy o systemie oświaty, wzbogacone o cele statutowe Fundacji LifeSkills.
Zarezerwuj miejsce na spotkaniu informacyjnym z założycielem Liceum – Robertem Kroolem, 5 maja 2021.
Czym wyróżnia się Liceum Niepubliczne LifeSkills na tle innych liceów?
KAMERALNOŚĆ, POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA
A. troska i indywidualne podejście do każdego ucznia
B. nauka w ramach czystości umysłów – aktywne przeciwdziałanie używkom
C. przez pierwsze dwa lata dajemy Ci czas i wsparcie w wyborze ścieżki edukacyjnej
D. kameralna i bezpieczna atmosfera
E. monitoring postępów w zakresie kształcenia oraz rozwoju kompetencji
F. inspiracja do samodzielnych projektów, docelowo do start-upów poprzez liczne możliwości pracy indywidualnie z mentorami i praktykami środowiska LifeSkills
[siteorigin_widget class=”WP_Widget_Media_Image”][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=”WP_Widget_Media_Image”][/siteorigin_widget]
INDYWIDUALNA STRATEGIA EDUKACYJNA
A. raport predyspozycji wyróżników charakterologicznych oraz temperamentu
B. wskazówki dotyczące ról zawodowych, do których uczeń jest predysponowany
C. testowanie wyróżników ucznia oraz planowanie zadań i licznych działań autorskich uczniów w celu wzmocnienia przyszłego CV
D. wspieranie kluczowych decyzji ucznia, biznesowym i społecznym zapleczem Rady Programowo Naukowej Liceum
E. dla absolwenta 7 letnia gwarancja mentorska w tym konsultacje strategiczno/inwestorsko/prawne dla jego startupów
F. obycie z właścicielstwem w Projekcie Moje Życie
WŁAŚCIWE INSPIRACJE I SZTUKA
A. nowatorskie ujęcie podstawy programowej – ponad 30 lekcji rocznie w muzeach, laboratoriach itp.
B. pedagogicznie wsparte autorskie lekcje, każdego ucznia
C. prace projektowe – minimum 5 projektów rocznie – każdy uczeń
D. użyteczny kontakt z mentorami ze świata praktyki rynkowej & społecznej
E. szkoła po godzinach – projekty Rady Programowo Naukowej Liceum z Rodzicami uczniów
F. minimum 12 wyjść do teatru, muzeum w każdym roku szkolnym
G. minimum 12 godzin lekcji teatralno–improwizacyjnych w każdym semestrze
H. 5 publicznych, wystąpień scenicznych każdego ucznia w roku szkolnym
[siteorigin_widget class=”WP_Widget_Media_Image”][/siteorigin_widget]
PO WIĘCEJ INFORMACJI ZAPRASZAMY NA SPOTKANIE INFORMACYJNE ONLINE 5 MAJA
[siteorigin_widget class=”Su_Widget”][/siteorigin_widget]