Szkoła po godzinach

Począwszy od lutego, zapraszamy Państwa, w ramach serwisu dla Środowiska LIFESKILLS, na pełne wiedzy o człowieku i jego barierach świadomości, spotkania ze specjalistą, określanym przez media i klientów, jako jeden z najbardziej wpływowych oraz dyskretnych mentorów w Polsce – Robertem Kroolem. W każdym miesiącu proponujemy 2 terminy do wyboru dla Rodziców, Pedagogów oraz osób bezpośrednio Read more about Szkoła po godzinach[…]

Dzień otwarty – spotkanie informacyjne

DZIEŃ OTWARTY – Spotkanie informacyjne w Liceum LifeSkills Zapraszamy wszystkich zainteresowanych uczniów wraz z Rodzicami do udziału w dniu otwartym, czyli spotkaniu informacyjnym w Liceum Ogólnokształcącym LifeSkills Nr 1 w Warszawie. Dzień otwarty  się 24 lutego, w sobotę, o godzinie 10:00, w naszej szkole przy ul. Hożej 88 (mapka lokalizacyjna dostępna w zakładce Kontakt). Spotkanie będzie okazją, Read more about Dzień otwarty – spotkanie informacyjne[…]

Współpraca z Uniwersytetem Dzieci w ramach programu Nauka do kwadratu

Od września Liceum LifeSkills rozpoczęło współpracę z Uniwersytetem Dzieci w ramach programu „Nauka do kwadratu”, przeznaczonego dla dzieci w wieku 14-16 lat. Misją Fundacji Uniwersytet Dzieci jest rozbudzanie dziecięcej ciekawości. Od 10 lat Fundacja potęguje i pielęgnuje u młodych ludzi radość poznawania, która czasem może zgubić się gdzieś po drodze. Bardzo serdecznie zachęcamy do zapoznania Read more about Współpraca z Uniwersytetem Dzieci w ramach programu Nauka do kwadratu[…]

Czym kierować się przy wyborze liceum?

Już za chwilę tegoroczni gimnazjaliści otrzymają wyniki egzaminu wieńczącego ten etap edukacji, rozpocznie się gorączkowe składnie dokumentów do szkół ponadgimnazjalnych i oczekiwanie na wyniki rekrutacji. Wybór szkoły średniej to niełatwe i odpowiedzialne zadanie. Ponad połowa absolwentów gimnazjum, jak wskazują wyniki raportu „Decyzje edukacyjno-zawodowe uczniów szkół gimnazjalnych” , przygotowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych, samodzielnie podejmie decyzję o dalszej ścieżce kształcenia. 25% uczniów podczas wyboru szkoły ponadgimnazjalnej będzie kierowała się zdaniem rodziców bądź opiekunów.

Nałogowe korzystanie z telefonów komórkowych – raport z badań Fundacji Dbam o Mój Z@sięg

Nałogowe korzystanie z telefonów komórkowych. Szczegółowa charakterystyka zjawiska fonoholizmu w Polsce. Raport z badań Pomysł realizacji projektu pt.: Nałogowe korzystanie z telefonów komórkowych przez młodzież szkolną w Polsce. Szczegółowa charakterystyka zjawiska fonoholizmu zrodził się w środowisku naukowym Instytutu Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego i dotyczył pilnej potrzeby dokonania profesjonalnej diagnozy w Read more about Nałogowe korzystanie z telefonów komórkowych – raport z badań Fundacji Dbam o Mój Z@sięg[…]

Oznaki inteligencji emocjonalnej (EQ) – felieton Julienne Krool

Kiedy po raz pierwszy rozmawiano publicznie o inteligencji emocjonalnej, odkryto brakujące połączenie i odpowiedź na pytanie: dlaczego osoby ze średnim IQ mają lepsze wyniki od osób z wysokim IQ? To rzuciło nowe światło na rozpowszechniony pogląd, iż IQ jest najlepszym miernikiem sukcesu w życiu. Lata badań wykazują, że inteligencja emocjonalna jest wskaźnikiem kluczowym, który wyróżnia ludzi sukcesu na tle reszty. Powiązanie jest tak silne, że 90% ludzi sukcesu to osoby z wysoką inteligencją emocjonalną.